Telefon Değişikliği Bilsoft Bilgisayar olarak, bundan böyle (0212) 660 07 53 telefon numarasında hizmet vermekteyiz.

TaşındıkYeni Adresimiz: Kartaltepe Mh. Ahu Sk. Tezer Apt. No:9 D:12 Bakırköy - İstanbul
Hakkımızda
1987 yılında kurulan firmamız, 1990 yılından bugüne faaliyetine Osman ÖZDEMİR yönetiminde Bilsoft Bilgisayar Yazılım Danışmanlık Müşavirlik Ltd.Şti. olarak devam etmektedir.

Firmamız bu zaman içerisinde bilinçli bir şekilde büyüyerek birçok sayıda firmayı müşteri portföyüne dahil etmiş, haklı olarak bilgisayar sektörünün saygın firmaları arasında yerini almıştır. Şirket merkezi İncirli / Bakırköy'dedir. Amacımız hızla gelişen bilişim sektöründe kullanıcıların taleplerini en uygun ve en iyi şartlarla karşılamak için gerekli olan bilgi, malzeme ve satış sonrası destek hizmetlerini sizlere sunmaktır. Bilişim sektörüne girdiğimiz zamandan bugüne siz kıymetli müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarınızı karşılamayı kendimize borç bilerek, "en büyük kazancın ise sizlerin memnuniyeti" olduğunun bilincindeyiz.

Hedefimiz hizmette kaliteyi sağlayabilmektir.Teknolojik gelişmelerin çok hızlı olduğu sektörümüzde başarının kalite, dürüst hizmet, bilgi ve müşteri memnuniyetinden oluşan bir bütün olduğu görüşündeyiz. Siz saygıdeğer müşterilerimize en yeni teknolojileri profesyonel bir yapı içerisinde sunmayı bir görev kabul eden BİLSOFT BİLGİSAYAR ekibi sizler için var olduklarına inanıyor.

Vizyonumuz

  • Ülkemizde hızla gelişen Bilişim Pazarının en iyi ve köklü firmalarından olmak
  • Ürün ve hizmet kalitesini öncelikli hedef olarak tanımlamak
  • İş konsantrasyonu ve Motivasyonu nu en yüksek seviyede tutmak
  • Tutarlı ve Kaliteli ürün ve hizmet üreten markalara ürün portföyünde öncelikli yer vermek

Misyonumuz

  • Geçmişte piyasa firmalarının yaptığı hatalardan ders alarak, gelecekte daha iyi piyasa koşulları oluşmasını sağlamak üzere üzerine düşeni yapmak.
  • Tedarikçi kadar tüketicinin de bilinçli olmasının iyi bir piyasa için vazgeçilmez bir unsur olduğunu bilerek çalışanları yönlendirmek.
  • İyi bir işletmenin, çok satan değil, çok kar eden bir işletme olduğunu unutmamak
  • İyi bir işletmenin, tüm satışlarının minimum % 80 ini eski müşterilerine yaptığına inanmak.
  • İyi bir işletmenin, ancak kaliteli bir müşteri portföyüne sahip olabilirse ayakta kalacağına inanmak.
  • Bilgi, Beceri, Pozitif Düşünce ve iyi niyet açısından iş arkadaşlarımıza sürekli eğitim vermek.